en
en
Kontakt

Dziennikarze ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich odkrywają uroki Polski

POT zorganizowała Fam Trip dla dziennikarzy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Celem podróży była promocja Warszawy oraz Warmii i Mazur jako produktów alternatywnych do dość znanych już w tej części świata Krakowa i Zakopanego.

zea1-strona.jpg

W zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną i trwającej od 23 do 28 września podróży wzięli udział przedstawiciele mediów branżowych, lifestylowych oraz blogerzy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Program wizyty obejmował najważniejsze miejsca turystyczne Warszawy, m.in. Stare Miasto, Łazienki Królewskie, Wilanów, ogrody BUW czy Bulwary Wiślane. Nie zabrakło również elementów lifestylu i sceny kulinarnej w postaci odwiedzin Hali Koszyki, pijalni czekolady E.Wedel, studia Gosi Baczyńskiej, ulic Mokotowskiej i Mysiej czy centrum Vitkac.

W przypadku Warmii i Mazur uczestnicy podróży mogli odbyć rejs Kanałem Ostródzko-Elbląskim, sprawdzić ofertę pobytów rodzinnych (Stara Szkoła i Pałac Mortęgi), pograć w golfa czy wypróbować  ofertę pobytów relaksacyjnych (Wzgórza Dylewskie dr. Ireny Eris, Hotel Tiffi w Iławie).

Wszyscy uczestnicy biorący udział w podróży odwiedzili miejsca objęte po raz pierwszy. Gości z ZEA bardzo pozytywnie zaskoczyła szeroka oferta turystyczna, różnorodność miejsc (mieszanka tradycji i nowoczesności, unikalne zabytki historii), bogata i różnorodna oferta gastronomiczna oraz natura. 

Wszyscy podkreślali, że Polska jest atrakcyjnym krajem dla turystów z Zatoki Perskiej. Istotnym atutem są również atrakcyjne ceny (niższe niż w krajach Zatoki Perskiej) i szeroka oferta zakupów.    

Do góry