Duże zainteresowanie polską ofertą na WTM Londyn
Polskie stoisko jest jednym z chętniej odwiedzanych podczas otwartych w poniedziałek, 6 listopada, międzynarodowych targów turystycznych World Travel Market w Londynie. Zainteresowanie wzbudza prezentowana przez Polskę oraz samo stoisko. W jego otwarciu uczestniczyli m.in. wiceminister sportu i turystyki Dariusz Rogowski, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk oraz posłowie Grzegorz Matusiak, Maciej Masłowski i Tomasz Kucharski.
Przygotowane przez Polską Organizację Turystyczną stoisko zajmuje w tym roku 195 metrów kwadratowych, z czego 15 metrów kwadratowych przeznaczono specjalnie na turystykę medyczną.
Podczas WTM Londyn Polska prezentuje bardzo różnorodną ofertę, ale dla rynku brytyjskiego szczególnie ważna z naszego punktu widzenia jest m.in. oferta na city breaks, czyli kilkudniowe wyjazdy do dużych miast. Proponujemy np. wycieczki do Krakowa, Warszawy czy Lublina. Przygotowaliśmy również bogatą ofertę turystyki kulturowej i aktywnej oraz turystyki medycznej w ramach projektu „Go to brand”.
W naszym pawilonie gościmy również dwa regiony – Małopolskę oraz lubelskie, które przebijają się z atrakcyjnymi ofertami popytowymi w ich regionach. Polskę promuje również 17 przedsiębiorców z branży usług turystycznych.
W trakcie promocji na targach WTM Londyn przewidujemy spotkania z dziennikarzami, spotkania biznesowe z przedstawicielami firm brytyjskich oraz inne atrakcje. Nie zabraknie również, co warto podkreślić, poczęstunku z polskich specjałów.