Dodatkowe 50 mln zł na promocję podczas EXPO 2020 w Dubaju
Od 3 marca można składać wnioski na sfinansowanie promocji swoich marek produktowych podczas Wystawy Światowej EXPO 2020 w Dubaju. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła dodatkowy konkurs w ramach „Go to Brand”, adresowany do firm z sektora MŚP, w którym uruchomiony został specjalny instrument przeznaczony na obecność firm w wydarzeniach towarzyszących EXPO.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła kolejny konkurs w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” (POIR) pt. „Program promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju”. Łączny budżet konkursu to aż 50 mln zł. Maksymalne wsparcie dla firmy, która chce wejść ze swoją ofertą na rynki krajów Zatoki Perskiej to 425 670 zł, przy łącznej wartości projektu do 1 mln zł. Wkład własny przedsiębiorcy wynosi minimum 15 proc. Wnioski o dofinansowanie będzie można składać on-line od 3 marca 2020 r. do 31 marca 2020 r.
Dofinansowaniem, o które mogą ubiegać się przedsiębiorcy, objęte są m.in. koszty związane z udziałem w wydarzeniach targowych w krajach Zatoki Perskiej (w tym imprezach towarzyszących EXPO) czy doradztwa w zakresie zdobywania rynków dla innowacyjnych produktów.
– Zbliżające się EXPO to dla polskich MŚP duża szansa, aby zaistnieć na światowych rynkach, w tym w bardzo perspektywicznym rejonie Zatoki Perskiej. Stąd idea rozszerzenia wsparcia promocji polskich marek w sprawdzonej i cenionej przez przedsiębiorców formule konkursu „Go to Brand” dedykowanego pod konkretne międzynarodowe wydarzenie – podkreśla Arkadiusz Dewódzki, dyrektor Departamentu Internacjonalizacji Przedsiębiorstw w PARP.
Więcej informacji na stronie PARP