Chińska gwiazda kręci teledysk w Polsce
Trzydziestopięcioletnia gwiazda debiutowała w programie muzycznym My Show. Następnie zdobyła popularność wśród chińskich widzów m.in. rolą w serialu Women in Beijing. Obecnie posiada ponad 45 milionów fanów na Weibo (chiński odpowiednik Facebooka) i 5 milionów fanów na Little Red Book. Swoimi publikacjami dociera do szerokiego grona młodych odbiorców.
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Pekinie we współpracy z firmą Freextar (zarządzającą m.in. chińskimi wydaniami magazynów Harper's Bazaar i National Geographic Traveler) i przy wsparciu Polskich Linii Lotniczych LOT oraz Stołecznego Biura Turystyki, Qi Wei spędzi kilka dni w Warszawie nagrywając specjalny materiał wideo ze swojej wizyty, który dostępny będzie na platformach streamingowych. Premiera nastąpi na początku przyszłego roku – nie możemy się już doczekać! Następnie aktorka uda się na południe kraju, by tam nagrać teledysk do jednej ze swoich piosenek. Dokładna lokalizacja nagrań nie jest póki co ujawniona.
Współpraca z Freextar wynika z nieustająco rosnącego zainteresowania Chińczyków podróżami. W zeszłym roku wzięli oni udział w ponad 149 milionach zagranicznych wycieczek, z których aż 12% to podróże do Europy. Tym samym Stary Kontynent jest drugim najchętniej odwiedzanym kontynentem po Azji (72% wycieczek).
Dla Polski Chiny są trzecim co do wielkości pozaeuropejskim rynkiem turystyki przyjazdowej, o ogromnym potencjale dalszego rozwoju. Prowadzona obecnie kampania jest tylko jednym z działań planowanych przez nasz ośrodek POT w Pekinie, by dotrzeć do potencjalnych konsumentów z Chin i zachęcić ich do wyboru Polski jako kolejnego kierunku ich wyjazdów.