en
en
Kontakt

China Post wyda pocztówki przedstawiające atrakcje turystyczne w Polsce

China Post duże.jpg

Przy wsparciu ambasadora RP w Pekinie Wojciecha Zajączkowskiego oraz Polskiej Organizacji Turystycznej doszło do spotkania pomiędzy przedstawicielami chińskiego operatora pocztowego oraz Polskiej Izby Turystyki. Owocem spotkania było podpisanie memorandum prowadzącego do rozwoju współpracy w zakresie wymiany turystycznej pomiędzy Polską a Chinami, korzystając z inicjatywy Jednego Pasa i Jednej Drogi.

W ramach współpracy China Post zobowiązał się do przygotowania specjalnej serii pocztówek przedstawiających najbardziej znane, ale także unikatowe atrakcje turystyczne w Polsce. Każda z pocztówek będzie jednocześnie wyjątkowym zbiorem zniżek, z których chiński turysta będzie mógł skorzystać w trakcie podróży po Polsce. Pocztówki zostaną wydrukowane w liczbie 200 000 – 300 000 sztuk i będą dystrybuowane w urzędach pocztowych na terenie całego kraju, jak również poprzez stronę internetową China Post.

Podpisanie memorandum to pierwszy krok ku realizacji kampanii promocyjnej. Kolejnym punktem współpracy będą rozmowy z polskimi przedsiębiorcami, którzy będą zainteresowani wzięciem udziału w akcji. Celem Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskiej Izby Turystyki jest dobór do współpracy odpowiednich partnerów. Których oferta przyciągnie do naszego kraju jak największą liczbę turystów z Chin.

W grupie partnerów biorących udział w projekcie znajdą się wyjątkowe polskie hotele, obiekty gastronomiczne, atrakcje turystyczne oraz innego rodzaju usługodawcy z branży turystycznej, których produkty będą odpowiadały wymogom rynku chińskiego oraz zainteresowaniom turystów z Chin. Kampania stwarza możliwość dotarcia do potencjalnych konsumentów z Państwa Środka, przedstawiając najpiękniejsze zakątki Polski. W przyszłości zaplanowano realizację podobnej kampanii na rynku polskim.

China Post Group Corporation jest spółką państwową istniejącą na rynku od ponad 120 lat. Dzięki swojej rozbudowanej siatce lokali (56 000 oddziałów w całym kraju) oraz ogromnych zasobach placówek powiązanych, każdego roku dociera z przekazem marketingowy do szerokiej grupy odbiorców. Wcześniej przeprowadziła z sukcesem podobne kampanie współpracując m.in. z Malezją oraz Hong Kongiem. Polska jest pierwszym krajem na trasie Nowego Szlaku Jedwabnego, któremu został zaproponowany udział we wspólnym projekcie.

Do góry