en
en
Kontakt

Belgijskie radio promuje podróże do Poznania i Wielkopolski

Screen artykułu o Poznaniu ze strony radia

Co sobotę redaktorzy „La Grande Evasion”, najważniejszej turystycznej audycji radiowej w Belgii zabierają słuchaczy w podróż do ciekawych miejsc na całym świecie. Wspólnie z redaktor portalu podróżniczego Le „Journal de l’Evasion” opowiadają o zabytkach, anegdotach i atrakcjach wybranej destynacji. Reportaż uzupełniają relacje słuchaczy, którzy dzwonią do radia i dzielą się swoimi doświadczeniami z podróży. Smaczku całości dodaje konkurs, w którym nagrodą jest pobyt w prezentowanej destynacji.

W sobotę 8 sierpnia bohaterem audycji były Poznań i Wielkopolska, prezentowane jako idealna destynacja na  ‘roadtrip’ lub ‘citytrip’. Jest to oferta szczególnie atrakcyjna w (po)covidowych czasach, kiedy turyści szukają kierunków bliskich, bezpiecznych, z dala od tłumów , w otoczeniu przyrody i regionalnych atrakcji.

Dwa wywiady przeprowadzone z dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Brukseli Dominiką Szulc uzupełniły opowieść o regionie o takie perełki jak Parowozownia Wolsztyn, szlaki piesze i rowerowe w Wielkopolskim Parku Narodowym,  800-letnie dęby w pałacowym parku w Rogalinie czy architektura Starego Browaru. W relacji nie zabrakło też najnowszego hitu Poznania – planowanego na jesień otwarcia Centrum Szyfrów Enigma.

Dzięki partnerstwu z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną i Wielkopolską Organizacją Turystyczną słuchacze dowiedzieli się o wszystkich nowinkach turystycznych miasta i regionu a przede wszystkim walczyli o wyjątkowo atrakcyjną nagrodę – kilkudniowy pobyt w Hotelu Sheraton w centrum Poznania wraz z przelotem.

Audycja la Grande Evasion emitowana jest w radiu VivaCité, drugiej co do wielkości francuskojęzycznej rozgłośni w Belgii. Akcja jest ostatnim elementem szerokiej kampanii promującej Poznań i Wielkopolskę wśród Belgów w 2021 roku. W jej skład weszły publikacje w dziennikach grupy Sudpresse obejmujące swoim zasięgiem francuskojęzyczną część kraju, dwa konkursy, artykuły na portalu Journal de l’Evasion i pakiet działań w mediach społecznościowych. Partnerem akcji były PLOT i WOT. Zasięg projektu ocenia się na ponad 1 200 000 odbiorców.

 

 

Do góry