„Bądź gotowy dziś do drogi” – POT promuje podróże z bonem turystycznym
Polska Organizacja Turystyczna od początku sierpnia prowadzi szeroko zakrojoną kampanię „Bądź gotowy dziś do drogi” promującą podróżowanie z wykorzystaniem Polskiego Bonu Turystycznego. Kreacje będą widoczne w ośmiu miastach, prasie oraz internecie.
Od 1 sierpnia trwa zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną kampania „Bądź gotowy dziś do drogi”. Jej celem jest promocja rodzinnego zwiedzania polskich miast i aktywnego spędzania w nich wolnego czasu z wykorzystaniem Polskiego Bonu Turystycznego.
Przygotowane w ramach akcji kreacje graficzne można zobaczyć już w ośmiu ośrodkach miejskich: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Trójmieście i Aglomeracji Śląskiej. Reklamy eksponowane na billboardach, citylightach oraz na pojazdach komunikacji miejskiej zachęcają do pobierania i aktywowania bonów oraz planowania podróży w Polsce.
Wzmocnieniem kampanii outdoorowej są publikacje prasowe, które ukażą się w najczęściej czytanych polskich gazetach i czasopismach: Fakcie, Super Expressie, Poradniku Domowym oraz Wysokich Obcasach. Reklamy prezentowane będą także w internecie (Google Ads) i mediach społecznościowych – na Facebooku.
Grupą docelową kampanii „Bądź gotowy dziś do drogi” są rodziny z dziećmi i matki. Akcja potrwa do końca sierpnia.