Atrakcje polskich miast i regionów podbijają Piemont
Na rynku włoskim trwają intensywne działania promocyjne skierowane do branży turystycznej. Podczas workshopu w Turynie prezentowaliśmy ofertę turystyki miejskiej i kulturowej oraz aktywnej i przyrodniczej w okolicach najważniejszych miast. Szczególny nacisk kładziemy na miejsca, do których rozwijane są nowe połączenia lotnicze ze stolicy Piemontu.
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej wziął udział w workshopie w Turynie, w którym uczestniczyło ok. 80 przedstawicieli biur podróży z regionu Piemontu. Podczas wydarzenia, które miało formułę rozmów stolikowych B2B, promowana była oferta turystyczna Polski, w szczególności turystyka miejska i kulturowa, które cieszą się na rynku włoskim największym powodzeniem u klientów. Duży nacisk położyliśmy także na turystykę aktywną i przyrodniczą w regionach bliskich najważniejszym miastom Polski. Wydarzenie było okazją do budowania relacji i promocji tych produktów. Partnerem POT podczas workshopu było biuro Furnel Travel.
W stolicy Piemontu odbyła się również obszerna prezentacja polskiej oferty turystycznej, skierowana do najważniejszych wybranych touroperatorów z tego regionu. Jej tematem przewodnim były takie kierunki, do których istnieją lub zostaną niebawem wprowadzone nowe połączenia lotnicze z Turynu. Przede wszystkim promowane były więc Kraków, Warszawa i Wrocław, wraz z atrakcjami powiązanych regionów, oraz opcje powiązania wspomnianych tras z takimi destynacjami jak Łódź, Poznań, Toruń, Gdańsk i Pomorze.
Promocja i poszerzenie lub wprowadzenie Polski do katalogów tych touroperatorów jest gwarancją doskonałej obecności produktu na rynku włoskim. Podczas spotkania touroperatorzy byli bardzo zainteresowani zarówno opcjami fly&drive, jak i poszerzeniem oferty o nowe pozycje, m.in. Łódź, Wrocław czy Poznań.