Aktywny udział POT na China International Tourism Industry Expo
Expo obejmowało m.in. halę krajów Jedwabnego Szlaku, halę Wymiany Kulturowej, halę sprzedażową produktów turystycznych oraz pięć innych tematycznych pawilonów, mieszczących się w sumie na powierzchni 50 tys. metrów kwadratowych, w 2,5 tys. stoisk z ponad 50 krajów. Wydarzenie odwiedziło około 20 tys. przedstawicieli branży oraz pół miliona indywidualnych odwiedzających.
W czasie expo organizowane są również liczne wydarzenia z branży turystycznej, mające na celu przybliżenie zagadnień związanych z najnowszymi trendami w turystyce Chin. Nasz Ośrodek miał przyjemność wzięcia udziału w forum dotyczącym turystyki kulturowej, dołączając do panelu dyskusyjnego „Jak stworzyć wielowymiarowe doświadczenia budując program turystyki kulturowej?”. Rozmowy pozwoliły nam na przedstawienie pokrótce szerokiego wachlarzu produktów turystycznych Polski związanych z naszymi tradycjami i kulturą, podkreślając jednocześnie rozwój programów obejmujących atrakcje związane z Chopinem.
Wraz ze stałym wzrostem turystyki wyjazdowej w Chinach, widzimy również wzmożone zainteresowanie biur podróży z południowych Chin przygotowaniem rozszerzonych programów podróży do Polski, obejmujących między innymi również aktywny wypoczynek na łonie natury w Tatrach i na Mazurach, podróże edukacyjne dla młodszych turystów czy wycieczki obejmujące Polskę oraz inne kraje nadbałtyckie i skandynawskie.