e-Travel Forum 2008
Rzeczpospolita 13.03.2008
Blisko 60 mówców z firm o wysokiej pozycji rynkowej podzieliło się swoją wiedzą i doświadczeniem. Przedstawiano najlepsze internetowe strategie dla firm turystycznych, narzędzia sprzedaży zdalnej, nowe możliwości współpracy w sieci oraz efektywne, praktyczne rozwiązania dla skutecznej sprzedaży ofert, biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych.
Internet stwarza niezwykłe możliwości pozyskiwania informacji o kliencie i dokonywania analiz zachowań. Bardzo łatwo jest przeprowadzić testowanie skuteczności wielu różnych projektów stron internetowych, zapytać internautów o ich opinie, poznać ich preferencje. Znacznie łatwiej też, niż w mediach standardowych można zorganizować takie badania, jak grupy fokusowe - wybrani internauci mogą wziąć w nich udział nie opuszczając swych ulubionych foteli przed komputerem w zaciszu własnego mieszkania. Jest wiele narzędzi, z których możemy korzystać w Internecie znacznie łatwiej, szybciej i taniej, niż w mediach tradycyjnych, tak uczestników konferencji przekonywali prelegenci z takich firm, jak Pentor, Gemius, Perfcct One czy MRM Worldwide.