Rusza kampania promująca Dolny Śląsk i Wrocław w Belgii
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli od dłuższego czasu realizuje serię projektów reklamujących Dolny Śląsk i Wrocław jako nową dla Belgów destynację turystyczną. Ma to związek z wprowadzeniem pierwszego od kilku lat, bezpośredniego połączenia lotniczego pomiędzy Belgią a Wrocławiem.
Ostatnim etapem projektu jest kampania medialna, która rusza już 28 listopada. Jej partnerami są Urząd Marszałkowski Dolnego Śląska oraz lotnisko Brussels South Charleroi Airport.
W ramach kampanii użytkownicy szybkich pociągów międzynarodowych typu Thalys, TGV czy Eurostar zobaczą ponad 30 wizuali Wrocławia na największych belgijskich dworcach Bruxelles Midi i Anvers Centraal. Billboardy umiejscowione będą w okolicach peronów obsługujących wyłącznie pociągi międzynarodowe.
Elementem łączącym szereg działań prowadzonych w przestrzeni miejskiej i w internecie jest konkurs z nagrodami. Do wygrania m.in. przeloty pozwalające na odkrycie uroków Dolnego Śląska i jego stolicy.
Konkurs reklamowany będzie w internetowym magazynie Grande, jednym z największych wydawnictw turystycznych Belgii. O kampanii informować będzie też lotnisko Brussels South Charleroi Airport, zarówno w swoich notatkach prasowych, jak i mediach społecznościowych. Całość wzmocniona zostanie działaniami ZOPOT Bruksela w newsletterze, na Facebooku, Twiterze oraz na profilach ZOPOT w mediach branżowych – Travel 360° i LinkedIn.