Komponent C
Komponent C: obejmuje organizację szkoleń, warsztatów i konferencji dla wszystkich uczestników i potencjalnych beneficjentów projektu. Ich tematyka będzie ściśle związana z przedmiotem kampanii i wydarzeń, które będą odbywać się w ramach całego projektu. W części tej zaplanowano również badania i promocję samego projektu (m. in. opracowanie i zarządzanie stworzoną specjalnie stroną internetową).
Działania przewidziane w ramach tego komponentu – transfer wiedzy, mają na celu ukierunkowanie rozproszonych dotychczas działań marketingowych podejmowanych przez branżę turystyczną, regiony, oferentów i kreatorów produktów turystycznych, zgodnie z tendencjami w światowej turystyce.
W ramach tego działania przewidziano także: organizację konferencji i spotkań informacyjnych, seminariów i warsztatów; podróże studyjne; wydawanie materiałów informacyjnych i podręczników związanych ze szkoleniami oraz działania w zakresie e-learningu.
Wartość Komponentu C: 5.007.000 zł.