Wnioski i rekomendacje
1. Wyłonienie wraz z uzasadnieniem wyselekcjonowanych zasobów i walorów turystycznych, które zawierać będą zarówno istniejące, kluczowe dla gospodarki makroregionu, jak i nowe, mniej znane produkty turystyczne, wyłonione w trakcie analizy i rekomendowane do tego zestawu. Poszczególne elementy tego wyselekcjonowanego zestawu powinny być przypisane do poszczególnych segmentów turystów. Tak opracowane przypisania będą dawać możliwość określenia starannie skonstruowanych marketingowych pakietów ofertowych – produkt, cena, dystrybucja, komunikacja - adresowanych dokładnie do konkretnych grup i segmentów adresowych.
2. Rekomendacja strategicznie wyselekcjonowanych wiodących rynków potencjalnych grup docelowych (wraz ze wskazaniem segmentów), na których należy prowadzić kampanię promocyjną w ramach Projektu wraz z uzasadnieniem i opisem wymagającym – zwłaszcza na rynkach zagranicznych - uwzględnienia lokalnych warunków marketingowych istotnych dla prowadzenia kampanii.
3. Wskazanie partnerów regionalnych przy realizacji Projektu – wraz z opisem partnera i uzasadnieniem zakresu partnerstwa.
4. Propozycję systemu mierników efektywności rekomendowanych działań promocyjnych w ramach Projektu.
Wszystkie rekomendacje uwzględniać będą aktualne przedsięwzięcia promocyjne realizowane na terenie Polski Wschodniej lub planowane do realizacji w latach 2008 – 2012, w szczególności finansowane ze źródeł Unii Europejskiej, w tym w ramach regionalnych programów operacyjnych.