en
en
Kontakt

Złoty Standard - gwarancja jakości dla gości hotelowych

IMG_829915 listopada br. zostały wręczone certyfikaty Złoty Standard 40 polskim obiektom hotelarskim. To wyróżnienie przyznawane jest przez kapitułę ekspertów tylko najwyżej punktowanym obiektom na podstawie oceny audytowej w ponad 80 szczegółowych parametrach w kluczowych obszarach obsługi gościa. „Ogromna konkurencja na międzynarodowym rynku turystycznym wymusza na branży działania zmierzające do wprowadzania coraz to lepszych i innowacyjnych rozwiązań przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi gości" – powiedział Bartłomiej Walas Wiceprezes POT podczas prezentacji marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020.

Misją programu certyfikacji "Złoty Standard" jest podnoszenie jakości obsługi gościa w obiektach hotelarskich. Proces certyfikacji obejmuje najważniejsze obszary ich funkcjonowania: proces rejestracji, proces pozostałej obsługi, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej. Obiekty, które szczególnie dbają o swoich gości – to te, do których jak pokazują statystyki, najczęściej wracają turyści. Jest to szczególnie istotne, bo jak podkreślił Bartłomiej Walas: „badania pokazują, że to rekomendacja jest dziś dla turysty ważniejsza niż katalogi biur podróży i podpowiedzi mediów a  szczególnie, gdy chodzi o wybór nowych kierunków podróży, takich jak Polska".

Hotele nagrodzone godłem "Złoty Standard" włączone są do programu szkoleń i świadczeń mających pomóc w podnoszeniu jakości usług i uzyskaniu wysokich przychodów przy jednoczesnym obniżaniu kosztów. "Wspólne działania w formie klastrów, konsorcjów produktowych i tego typu przedsięwzięciach jest widoczną od wielu lat tendencją na świecie i wydaje się, że nieuniknionym kierunkiem zmian jakie muszą zajść w polskiej branży turystycznej" - powiedział Bartłomiej Walas.

Lista tegorocznych laureatów "Złotego Standardu":

http://www.zlotystandard.info/aktualnosci?NewsID=4911

Do góry