Zapytanie ofertowe na kreację i produkcję filmu reklamowego
Zamawiający:
Polska Organizacja Turystyczna
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
Przedmiot zamówienia:
Przygotowanie szczegółowego scenariusza w formie storyboardu i produkcja filmu reklamowego wraz ze skrótami i przemontowaniami, adaptacjami językowymi i przygotowaniem materiałów emisyjnych dla potrzeb kampanii w telewizji i w internecie oraz zakup majątkowych praw autorskich bez ograniczeń terytorialnych na pięć lat od daty pierwszej emisji. Pełen opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieścił w załączniku do zapytania ofertowego.
Kryteria udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy udokumentują spełnianie następujących kryteriów:
- W ciągu ostatnich trzech lat, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wyprodukowali według własnego pomysłu kreatywnego co najmniej pięć filmów reklamowych, które były emitowane w telewizji.
- W ciągu ostatnich trzech lat, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zdobyli za wykonane przez siebie prace co najmniej jedną nagrodę na festiwalu reklamowym KTR, Portoroż lub Cannes.
Termin realizacji zamówienia: produkcja filmu wraz z adaptacjami językowymi i wykonaniem materiałów emisyjnych zostanie zakończona nie później niż 30 października 2013.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Polska Organizacja Turystyczna, ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa, sekretariat XIX p., oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z napisem „Film reklamowy”, do dnia 26 lipca 2013 r. do godziny 11:00.
Procedura oceny ofert:
Wszystkie złożone oferty zostaną poddane wstępnej ocenie przez komisję powołaną przez Zamawiającego. Ocenie podlegać będzie koncepcja kreatywna filmu i jej zgodność z briefem oraz szczegółowy kosztorys. Koncepcja kreatywna filmu oceniana będzie pod kątem:
- realizacji założeń strategii komunikacji na rynkach azjatyckich;
- realizacji wyraźnego motywu przewodniego i fabuły;
- estetyki elementów zawartych w brief;
- uwzględnienia specyfikacji modeli zawartych w brief ;
- uwzględnienia lokalizacji miejsc zawartych w brief;
- założeń technicznych zawartych w brief.
Łącznie każdej ofercie może zostać przyznane maksymalnie 100 punktów (70 punktów za koncepcję kreatywną i 30 punktów za cenę). Maksymalnie czterej oferenci, którzy uzyskają powyżej 80 punktów, zostaną poproszeni o osobiste zaprezentowanie swoich ofert w dniu 29 lipca 2013 (poniedziałek) w warszawskiej siedzibie POT. Gdyby więcej niż cztery oferty uzyskały powyżej 80 punktów, zaproszeni zostaną czterej oferenci, którzy uzyskali najwięcej punktów. W przypadku gdy żadna z ofert nie otrzyma 80 punktów, Zamawiający zaprosi czterech oferentów, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów.
UWAGA!
Zmiana terminu! Oferenci zostaną poproszeni o osobiste zaprezentowanie swoich ofert w dniu 29 lipca 2013 (poniedziałek) w warszawskiej siedzibie POT.
Zaproszenia zostaną wysłane drogą mailową 26 lipca 2013 roku do godziny 16:00. Po prezentacjach, które odbędą się 30 lipca 2013 roku, nastąpi posiedzenie komisji, na którym wyłoniona zostanie najlepsza oferta.
Podpisanie umowy:
Firma zgłaszająca najlepszą ofertę zostanie zaproszona na finalne negocjacje finansowe i podpisanie umowy. W trakcie spotkania przekazane zostaną również ewentualne uwagi dotyczące proponowanego pomysłu kreatywnego oraz ustalony zostanie szczegółowy harmonogram produkcji. W ramach podpisania Umowy Oferent zobowiąże się do zabezpieczenia zamówienia na kwotę 1 mln PLN. (tzn.: Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że Oferent posiada środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości 1.000.000 (słownie: jeden milion zł.) poprzez przedstawienie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawionej nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.)
Wymagane dokumenty przy składaniu ofert:
Wykaz 30 filmów reklamowych emitowanych w telewizji zrealizowanych przez studio produkcyjne.
Przedstawienie pięciu filmów wyprodukowanych według własnego pomysłu kreatywnego, które były emitowane w telewizji.
Potwierdzenie zdobycia nagród za zrealizowane prace na festiwalu reklamowym KTR, Portoroż lub Cannes
Potwierdzenie przynależności do Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych
Szczegółowy kosztorys realizacji filmu zgodny z formatem kosztorysów Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych.
Załącznik:
- Szczegółowy brief
- Odpowiedzi na pytania SPOT
- odpowiedzi na pytania SPOT 22-07-2013
- odpowiedzi na pytania SPOT 23-07-2013
Materiały dodatkowe:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013