Zapraszamy na szkolenie: Szlak turysty w social media. Czyli jak podążać i nadążać za klientem.
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza na szkolenie odbywające się, podczas targów LATO, 17 kwietnia. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi funkcjami i możliwościami popularnych narzędzi social media, tak by móc skutecznie promować w nich swój biznes czy organizację. Zostaną omówione dobre praktyki, strategie oraz narzędzia, które pozwolą zoptymalizować i usprawnić aktywności marketingowe w mediach społecznościach. Przedstawione zostaną również ciekawe case studies z Polski i zagranicy, z których uczestnicy będą mogli czerpać inspiracje do dalszych działań promocyjnych
Prowadzący szkolenie – Monika Orłowska i Szymon Lisowski z firmy SOCJOMANIA opowiedzą też gdzie turyści szukają inspiracji, jak organizują swoją podróż, a potem na żywo relacjonują jej przebieg? Jak dział marketingu obiektów turystycznych powinien tę wiedzę wykorzystać i przeorganizować swoje kanały, by lepiej trafiać w potrzeby napotkanego w nich turysty?
Prowadzący zaprezentują także jak turysta świadomy możliwości, jakie daje mu Internet (czyt. wyposażony w wyszukiwarkę Google, podstawowe portale rezerwacyjne i media społecznościowe) dokonuje wyborów w kontekście podróżowania. Z jakich kanałów korzysta? Jakich informacji w nich oczekuje, a jakie będą zbędne? Co zachęca, a co odpycha? Jak, posługując się wiedzą o marketingu internetowym, uchronić się od wojny cenowej? Na jakie kanały postawić jak ich używać, by liczyć na konwersję? Wskażemy możliwości i zalecaną linię komunikacji, ale także pokażemy najczęstsze błędy, których należy się wystrzegać. To pomoże odpowiedzieć na pytanie: jak wykorzystać Internet, by zwiększyć skuteczność swoich działań?
Targi LATO, 17 kwietnia godz. 12.00 – 15.00.
Miejsce: Targi Lato, Sala konferncyjna „A" (pierwsze piętro budynku targów)
Szkolenie jest bezpłatne!