Zapraszamy na konferencję szkoleniową
„Wiedza, produkt i współpraca kluczem do sukcesu w turystyce” to cykl spotkań organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną wspólnie z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi. Najbliższe odbędzie się 6 października w Kielcach.
Program
Best Western Grand Hotel, Kielce, ul. Sienkiewicza 78
9:30 - Oficjalne rozpoczęcie konferencji z udziałem Adama Jarubasa Marszałka Województwa Świętokrzyskiego, Bartłomieja Walasa Wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Jacka Kowalczyka Prezesa Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego
9.45 - Marka regionu nie jest o tym, co o sobie mówi, ale co robi. Storytelling a produkt turystyczny - Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej
10:10 - Preferencje cudzoziemca czyli czym przyciągnąć klienta z Niemiec – analiza i prognozy podróży turystycznych mieszkańców Niemiec - Paweł Lewandowski, Dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Berlinie
10.40 - Lotnisko Radom - nowe korzyści dla świętokrzyskiej branży z turystycznej Dorota Sidorko, Prezes Zarządu spółki Port Lotniczy Radom S.A.
10:50 - Prezentacja głównych założeń oraz stanu wdrażania zapisów „Strategii rozwoju turystyki w województwie świętokrzyskim” Iwona Majewska, Wicedyrektor Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; autor Strategii rozwoju turystyki na lata 2014-2020 dla Województwa Świętokrzyskiego
11.30 - przerwa kawowa
11.50- Konsekwentne budowanie marki i wizerunku regionu - Bartosz Wilczyński, doradztwo strategiczne i marketingowe, ekspert i konsultant w zakresie marketingu miejsc
12:30 - Wizerunek regionu świętokrzyskiego oraz współpraca branży turystycznej - teoria, a praktyka ! – wprowadzenie do debaty regionalnej - Małgorzata Wilk - Grzywna, Dyrektor Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego
12:50 l- przerwa na lunch
13:30 - Współpraca kluczem do sukcesu - debata regionalna z udziałem przedstawicieli branży i środowiska turystycznego. Czy należy wzmacniać wypracowaną linię marketingową regionu świetokrzyskiego czy też przyszedł czas aby ją zmienić? Jakie działania należy podjąć, aby wzmacniać markę regionalną? Jak na silnej marce korzystają przedsiębiorcy? Dlaczego warto współpracować? Czy warto być członkiem Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego? Jakie korzyści płyną z członkostwa w Lokalnej Organizacji Turystycznej? Jak rozwiązać problem dublujących się kompetencji? ROT-LOT partnerzy czy konkurenci?
Moderator - dr Piotr Zmyślony, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
15:00 - zakończenie