Zamek Ogrodzieniecki czyli urlop jak w bajce!
Na bajkową imprezę w Ogrodzieńcu przybyło wielu kawalerów i bez liku panien, którzy wzięli udział we wspólnej zabawie i konkursie "Zostań Twarzą Regionu". 4 lipca zaprosiliśmy mieszkańców województwa śląskiego oraz turystów odwiedzających region na "Bajkowy urlop w Polsce". Kampania jest podsumowaniem działań prowadzonych za granicą w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem" a także okazją do pokazania, w jaki sposób region pokazywany jest w zagranicznych mediach. Layouty z bajkowymi motywami zostały stworzone wspólnie z Ragionalnymi Organizacjami Turystycznymi.
Na zdjęciu: Bartłomiej Walas i Agnieszka Sikorska
Zdjęcia na scenie, która jest odwzorowaniem layotu, którym dany region jest promowany, poprzedził briefing, w którym wzięli udział przedstawiciele administracji samorządowej a także Posłanka Anna Nemś oraz Poseł Poposeł Piotr Van der Coghen. Współgospodarzami spotkania byli Bartłomiej Walas Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Agnieszka Sikorska Dyrektor Śląskiej Organizacji Turystycznej, która powiedziała, że w 2013 roku śląskie odwiedziło ponad 4 miliony polskich turystów.
Głos zabrał także Kazimierz Karolczak Wicemarszałek Województwa Śląskiego, który podkreślił, że wydatki turystów w minionym roku, którzy odwiedzili województwo śląskie oszacowano na 4,5 mld złotych. (więcej informacji nt. turystyki w woj. ślaskim: http://www.silesia-sot.pl/znamy-wyniki-badan-ruchu-turystycznego-2013/2014/03/07)
W trakcie briefingu Justyna Jedlińska Dyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej w Polskiej Organizacji Turystycznej przedstawiła, w jaki sposób powstała wspólna koncepcja promocji polskich regionów za granicą. "Polska. Come and find your story" czyli tzw. "bajkowa kampania jest pierwszą wspólnie realizowaną z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi.
Na zdjęciu od lewej: Bartłomiej Walas Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej,
Andrzej Szafuga Prezes Zarządu Jurajskiej Organizacji Turystycznej
Konkurs "Zostań Twarzą Regionu" jest szansą dla wszystkich, którzy chcą wziąć udział aktywnie w promocji swojego regionu a także w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Zdjęcia znajdą się na billbardach, które będzie mozna zobaczyć w listopadzie w całej Polsce. Szczegóły konkursu: www.twarzregionu.pl