Wprowadzenie
KARTA POLSKA
![awers](/images/stories/potgov/b5ee3ff642e3e300b1530114150ee748.jpg)
Wychodząc
naprzeciw tym oczekiwaniom, Polska Organizacja Turystyczna, od 2004
roku wydaje Kartę Polską, która obejmuje swym zasięgiem cały kraj.
Celem
karty jest promocja atrakcji i produktów turystycznych oraz
stymulowanie rozwoju oferty i infrastruktury turystycznej. Podobnie jak
w innych krajach, Karta Polska obejmuje system zniżek promujących
obiekty, atrakcje i gotowe produkty turystyczne, zachęcając do
korzystania z bazy noclegowej, gastronomicznej oraz środków transportu
na terenie Polski. Zapewnia turyście uzyskanie rabatu w wybranych
miejscach, jak również pomaga zaplanować podróż.
Karta Polska
to sposób na zachęcenie turystów zagranicznych do częstszego
odwiedzania różnych regionów Polski. Natomiast turysta krajowy dzięki
zasięgowi Karty będzie mógł odwiedzić miejsca do tej pory mniej
uczęszczane, a niewątpliwie warte zobaczenia.
![rewers](/images/stories/potgov/cc48a5ab49bbaf001eb4d4c5c9f33612.jpg)
Karta
Polska jest dostępna w wybranych punktach i centrach informacji
turystycznej, na terenie całego kraju, natomiast za granicę
kolportowana jest przez 13 zagranicznych ośrodków Polskiej Organizacji
Turystycznej.
Turysta otrzymuje Kartę bezpłatnie na okres
roku, w roku jej wydania. Jest ona ważna po jej podpisaniu i honorowana
wraz dowodem tożsamości (paszportem).
Wszelkich informacji
dotyczących zasad funkcjonowania Karty Polskiej udziela Dyrekcja Rynku
Krajowego Polskiej Organizacji Turystycznej (tel.: 22 536 70 70, 536 70
30, e-mail: aciecierska@pot.gov.pl, drk@pot.gov.pl)
![]() | ![]() |
Okładka katalogu | Przykładowa strona |