Wkrótce IX Targi BTF'2006 (16-17 listopada 2006) w Pałacu Kultury i Nauki, które są objęte patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej
Już po raz dziewiąty warszawski Pałac Kultury i Nauki będzie
miejscem mega-wydarzenia, jakim są Targi Obiektów i Usług
Konferencyjno-Szkoleniowych Europy Środkowo-Wschodniej (Central &
Eastern European Business Tourism Fairs) połączone z II Targami Imprez
i Podróży „Adrenalina”, którym towarzyszą organizowane po raz pierwszy
Środkowoeuropejskie Dni Otwarte Inicjatyw Gospodarczych. W dniach 16-17
listopada targi CEE BTF oraz towarzyszące im spotkania, konferencje i
prezentacje odwiedzi ok. 5000 osób z Polski i z zagranicy, co umacnia
pozycję tej imprezy, jako największego i najważniejszego spotkania
profesjonalistów branży spotkań w tym regionie Europy. W tym roku nowa
formuła targów akcentuje międzynarodowy, regionalny charakter imprezy.
Do udziału zostali zaproszeni przedstawiciele, z jednej strony, krajów
regionu Europy Środkowo-Wschodniej - Czech, Słowacji, Węgier, Litwy,
Łotwy, Estonii i Rumunii, a z drugiej - liczne delegacje z krajów
Europy Zachodniej. Potwierdzili swoją obecność reprezentanci Niemiec,
Wielkiej Brytanii, Włoch, Belgii, Szwajcarii, a także Indii i krajów
afrykańskich.
Targowi wystawcy
150 wystawców
połączonych Targów CEE BTF-ADRENALINA zaprezentuje się w sześciu
salonach tematycznych: obiekty konferencyjne i kongresowe,
profesjonalni organizatorzy konferencji, catering, technika i sprzęt
konferencyjny, adrenalina i incentive events, harmony-wellness-spa.
Jednocześnie wystawcy rywalizować będą w konkursie na najlepsze stoisko
ekspozycyjne, a zwyczajowo już najbardziej "smakowite” stoiska
uczestniczą w konkursie cateringu konferencyjnego. Po zeszłorocznym
dołączeniu do oferty targowej komponentu adrenalinowego, teraz nadszedł
czas na dynamicznie rozkwitający rynek usług wellnes-spa, których
zabiegi doskonale rozładowują konferencyjne napięcia.
Targowy elektorat
Organizatorzy
zadbali o targowych Gości, w większości imiennie zapraszanych na
imprezę. Każdego roku Targi odwiedza kilka tysięcy biznesowych gości,
wśród których są m.in. planiści konferencji (Meeting Planners) i
zleceniodawcy imprez z polskich i zagranicznych firm, instytucji,
stowarzyszeń profesjonalnych i naukowych, związków i izb gospodarczych,
goście zagraniczni – tour operatorzy z kilkunastu krajów, w tym study
tour zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną,
przedstawiciele środowisk biznesowych - odwiedzający
Środkowoeuropejskie Dni Otwarte Inicjatyw Gospodarczych, reprezentanci
ambasad i biur radców handlowych akredytowani w Polsce, menedżerowie
szkoleń i działów HR, firmy szkoleniowe, przedstawiciele samorządów i
administracji państwowej, środowiska akademickie i naukowe oraz szeroka
publiczność zainteresowana nietypowymi formami wypoczynku.
Środkowoeuropejskie Dni Otwarte Inicjatyw Gospodarczych
Największą
imprezą towarzyszącą targom będą Środkowoeuropejskie Dni Otwarte
Inicjatyw Gospodarczych, skierowane do przedsiębiorców i ich
stowarzyszeń zainteresowanych inicjowaniem lub rozszerzaniem współpracy
gospodarczej z partnerami zagranicznymi. Spotkanie ma stworzyć dogodne
warunki dla inwestorów z różnych krajów świata, poznania w jednym
miejscu partnerów z krajów Europy Środkowej, w tym Polski, oraz
pozyskania wiedzy na temat aktualnych warunków współpracy z tymi
krajami. Celem głównym tej "imprezy pierwszego kontaktu" jest budowanie
pozycji Polski i Warszawy, jako lidera całego regionu Środkowej Europy
i miejsca przyjaznego dla biznesu i recepcji gości z całego świata.
Wśród partnerów i patronów tego nowatorskiego przedsięwzięcia są: Urząd
Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Urząd Miasta Stołecznego
Warszawy, Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., Konfederacja Pracodawców
Polskich i Krajowa Izba Gospodarcza. Na Dni Otwarte złożą się
konferencja pt. Dobre Praktyki: Inwestycje-Finansowanie-Współpraca”
oraz Giełda Kooperacji, zapewniająca skuteczne poszukiwanie
kontrahentów.
Program targów w fromacie MS Word
Program targów w fromacie MS Word