Turystyka kulinarna. Polski HIT!
24 października 2014 roku, godz. 10:00 Targi Tour Salon w Poznaniu - serdecznie zapraszamy!
Podróżowanie w celu przeżycia autentycznego i unikatowego doświadczenia opartego na kuchni danego miejsca. Po raz drugi podczas Tour Salonu eksperci branży turystycznej, świata mediów i nauki będą zastanawiać się nad polskimi atutami sprawiającymi, że oferta turystyki kulinarnej przyciągnie do nas gości z całego świata.
Ramowy Program Konferencji
10-10:30 rejestracja uczestników
10:30-11:00 Polska turystyka kulinarna rok po... czyli najciekawsze nowe oferty z rynku polskiej turystyki kulinarnej oraz profil polskiego turysty kulinarnego. – Hubert Gonera,
11:00 – 11:20 – Kiełbasa, piwo czy oferta de luxe czyli co przyciąga turystę kulinarnego z Niemiec do Polski? - W profil turysty kulinarnego z rynku niemieckiego wprowadzi uczestników socjolog dr Piotr Geise specjalista w kreowaniu produktów turystyki kulinarnej, który przez 12 lat pracował jako w Berlinie jako reporter niemieckich mediów.
11:20 – 11:50 – Turysta kulinarny MADE IN USA. Co trzeba wiedzieć żeby zbudować ofertę polskie turystyki kulinarnej dla odbiorcy z rynku amerykańskiego. Profil turysty kulinarnego z Ameryki Północnej przedstawi Pawel Rudowicz współpracownik biura Poland Culinary Vacation lidera w zakresie oferty polskiej turystyki kulinarnej w USA.
11:50 – 12:20 – przerwa kawowa
12:30 – 13:00 – Polska Turysta kulinarna Ole! Czyli jaką ofertą polskiej turystyki kulinarnej uwieść mieszkańców południowej Europy. Prezentację dotyczącą rynku i turysty hiszpańskiego poprowadzi Marcin Sekida prezes Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Kulinarnej wspólnie z Janem Olczykowskim właścicielem biura podróży Misja Travel wyspecjalizowanego w turystyce kulinarnej do krajów europejskich w tym Hiszpanii.
13:00 – 13:30 – Kreacja i komercjalizacja oferty turystyki kulinarnej na przykładzie Karnawału Smaków – Kraków, Małopolska.
Turystyka kulinarna jest produktem niezależnym od pogody i pory roku potwierdza to sukces „Karnawał smaków - Kraków, Małopolska". Projekt ma na celu komercjalizację turystyki kulinarnej opartej na małopolskiej tradycji w okresie uważanym za najmniej korzystny dla branży turystycznej w Polsce. O projekcie opowie Anna Jędrocha Prezes Zarządu Krakowskiej Izby Turystyki, która jest organizatorem wydarzenia.
13:30 -14:00 Jak budować ofertę turystyki kulinarnej, która się sprzedaje Prezentacja członka konsorcjum Polskie Szlaki Turystyki Kulinarnej przy POT poświęcona zdefiniowaniu kamieni milowych przy budowaniu oferty turystyki kulinarnej Ramowy program warsztatów: UWAGA liczba miejsc na warsztatach ograniczona. Pierwszeństwo mają członkowie Konsorcjum Polskie Szlaki Kulinarne.
15:00 – 16:30
Warsztat I
Let's taste it – czyli przygotujmy hit polskiej turystyki kulinarnej na rynek amerykański i niemiecki - Piotr Geise i Pawel Rudowicz
Warsztat II
Jak zbudować ofertę turystyki kulinarnej od podstaw, żeby trafić w obecne i przyszłe gusta polskiego turysty kulinarnego - Hubert Gonera