en
en
Kontakt

Turysta w sieci, czyli jak podążać i nadążać za klientem internetowym

270x136_szkolenie_pot.jpg

Podczas tegorocznych targów "LATO" w Warszawie, Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała szkolenie, kórego uczestnicy  mogli zapoznać się z najważniejszymi funkcjami i możliwościami popularnych narzędzi social media, tak by móc skutecznie promować w nich swój biznes czy organizację. Podczas szkolenia zostały omówione dobre praktyki, strategie oraz narzędzia, które pozwalają zoptymalizować i usprawnić aktywności marketingowe w mediach społecznościach. Prowadzący szkolenie – Monika Orłowska i Szymon Lisowski z firmy SOCJOMANIA przedstawili także  ciekawe case studies z Polski i zagranicy, z których uczestnicy będą mogli czerpać inspiracje do dalszych działań promocyjnych.

jj

Szkolenia, takie jak to, urządza Polska Organizacja Turystyczna w ramach cyklu „Dzień ekspercki" - wyjaśnia Jacek Janowski, wicedyrektor Departamentu Produktu Turystycznego i Współpracy Regionalnej POT (na zdjęciu powyżej) – wobec czego od dwóch lat stały się już tradycją. Odbywają się podczas targów turystycznych w Warszawie, Poznaniu i Katowicach, czyli imprez, które gromadzą branżę i organizacje turystyczne, gestorów produktów turystycznych, szkolenia są zarazem okazją, by pożytecznie wykorzystać czas i poszerzyć wiedzę praktyczną. Szkolenia są otwarte dla wszystkich i bezpłatne, zależy nam bowiem, by podnieść jakość produktu turystycznego - dodaje Jacek Janowski - dotychczasowe spotkania cieszyły się dużym powodzeniem, zwłaszcza, że prowadzone są przez ekspertów w formie interaktywnej, z udziałem dyskusji i warsztatów, udzielających odpowiedzi na pytania uczestników.

 

Do góry