Tramwajem do Polski!
Kolorowe tramwaje, oklejone bajkowymi layoutami kampanii "Polska.Come and find your story" pojawiły się na ulicach Rzymu i Mediolanu. Na przełomie stycznia i lutego br. ruszyła kampania, która ma na celu promocje wybranych produktów turystycznych, a także promocję wizerunkową kraju w kontekście rozgrywanych w Polsce na jesieni Mistrzostw Świata w Siatkówce. Działania rozpoczęla kampania outdoorowa, która będzie kontynuowana w TV (RA1, RA2, RA3, C5, I1, R4) i wybranych magazynach branżowych (Quality Travel, Meeting e Congressi, Turismo d'Affari).
Włochy z 60 milionami mieszkańców stanowią ogromny potencjał dla ruchu przyjazdowego do Polski. Obecnie obserwuje się rosnące zainteresowanie Polską . W 2012 roku odwiedziło nasz kraj 295 tys. turystów. Większość przyjazdów generują osoby w wieku od 35 do 44 lat – 42%,. od 25 do 34 lat – 26%, segment 55+- 12%, a młodzież do 24 lat stanowi tylko 5%. Głównie przyjeżdżają mężczyźni, przede wszystkim w celach zawodowych. (Dane: Instytut Turystyki). Jednak zainteresowanie naszym krajem wyraża się, nie tylko w liczbach, ale przede wszystkim w opiniach zarówno na portalach turystycznych i społecznościowych jak w licznych artykułach i przekazach medialnych.