Touroperatorzy z Indii goszczą w Polsce
Profesjonalni organizatorzy przyjęć weselnych z Indii a także touroperatorzy oraz organizatorzy kongresow, konferencji wyjazdów typu incentive goszczą w Polsce. Study tour jest jednym z elementów kampanii realizowanej obecnie na wybranych rynkach azjatyckich w ramach projektu "Lubię Polskę". Goście z Indii odwiedzili już Kraków i Pszczynę a przed nimi jeszcze zwiedzanie Wrocławia, zamków Dolnego Śląska a także Warszawy.
Rynek indyjski w perspektywie najbliższych lat może okazać się rynkiem o określonym znaczeniu w turystyce przyjazdowej do Polski. Bowiem wraz z poprawą sytuacji ekonomicznej Indii rośnie indyjska warstwa średnia, którą obecnie szacuje się na ponad 56 mln. Wraz z tym rośnie liczba turystów indyjskich odbywających podróże zagraniczne. Tylko w 2013 roku około 15 mln obywateli Indii odbyło podróż zagraniczną, z czego 60% odbyło je w celach biznesowych. Tourism Australia szacuje że do roku 2020 liczba ta wyniesie aż 50 mln. Po Chinach jest to najszybciej rosnący rynek turystyki wyjazdowej.
Rośnie też liczba hinduskich turystów wyjeżdżających do Europy. Nasz kontynent wybierany jest jako destynacja podróży najczęściej przez osoby, które wcześniej odbyły co najmniej jedną podróże w obrębie Azji, jednak coraz częściej Europa jest wybierana jako pierwsza zagraniczna destynacja turystyczna. Wyjazd do Europy jest uwarunkowany finansami podróżnych, ale również stanowi symbol statusu społecznego.
Turyści z Indii, którzy przyjeżdżają do Polski upodobali sobie najbardziej miasta (Warszawę i Kraków) i obiekty wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa kulturowego UNESCO. Obok tych miast popularnością cieszy się także Zakopane - z jego swoistą atmosferą, architekturą i kulturą. Na trasach swojej podróży poszukują też możliwości dokonania zakupów (w tym przedmioty tradycyjnego rękodzieła, pamiątki i odzież).