Targi BIT w Mediolanie
Wśród odwiedzających było 108 tys. osób tylko z branży, co stanowiło wzrost do roku ubiegłego o 4%. Obecne były przedstawicielstwa turystyczne ze 128 krajów. Podobnie jak w latach poprzednich akredytowanych było ok. 4 tys dziennikarzy.
Trzy godziny transmisji z targów wyemitowały różne kanały telewizyjne.
W dwóch pierwszych dniach przeznaczonych dla branży, odnotowano w stosunku do roku ubieglego wzrost o 15 %.
Polskie stoisko narodowe znalazło się wraz z innymi przedstawicielstwami europejskimi w pawilonie IV. Zajmowalo powierzchnie 127,5 mq, na ktorych obecni byli następuący podwystawcy:
regiony - Mazowieckie, Warmińsko-Mazurskie i Podlaskie, Urząd miasta Krakowa, Urzad miasta Lodzi, Hotele – ORBIS S.A.
Biura podróży:Anpa Travel, Almatur z Opola, Amber Voyages z Bielska Bialej, Holiday Travel, Ivotrans, ,Mazurkas Travel, Orbis BZTP Warszawa, PBP Orbis z Wroclawia i Copernicus Viaggi z Rzymu.
Polska okazała się ciekawym kierunkiem dla wielu nowych touroperatorów. Przeprowadzono wiele konkretnych rozmów
i nawiązano nowe kontakty. Wystawcy z Polski przyjechali z ciekawymi ofertami spełniając życzenia nawet najbardziej wymagajacych kontrahentów.