Szkolenia dla branży turystycznej - nowe szkolenia PART SA
Rozeznanie rynku, badania i rozmowy z przedsiębiorcami wskazały dużą potrzebę przygotowania szkoleń dla przedsiębiorców z branży turystycznej.
Od września 2006 r. Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A. organizuje w kilku miastach w Polsce szkolenia dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży turystycznej.
W ramach projektu „Rozwój przemysłu hotelarsko-turystycznego poprzez szkolenie kadr w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii” PART S.A. szkoli właścicieli i pracowników obiektów noclegowych – hoteli, pensjonatów, ośrodków Spa, ośrodków konferencyjnych i incentive, obiektów gastronomicznych - głównie restauracji oraz biur podróży z całej Polski.
Realizacja projektu szkoleniowego „Rozwój przemysłu hotelarsko-turystycznego poprzez szkolenie kadr w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii” jest początkiem działań zmierzających do podnoszenia jakości i zwiększania innowacyjności turystyki. PART S.A. zależy, by polskie przedsiębiorstwa mogły swobodnie konkurować z obiektami działającymi na wspólnym rynku europejskim.
Tematyka szkoleń
- Finansowanie rozwoju– jak pozyskać fundusze z Unii Europejskiej na finansowanie turystyki i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań?
- Większa sprzedaż – nowoczesne podejście do sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne (działanie platform rezerwacyjnych, hotelowych programów rezerwacyjnych on-line)
- Skuteczna promcja – promocja i wizerunek w mediach elektronicznych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
- Sprawne zarządzanie – PMS: elektroniczne systemy zarządzania hotelem, obiektem turystycznym i obiektem gastronomicznym
- Zadowolony klient – przewodowa i bezprzewodowa komunikacja w hotelu
- Menadżer gastronomii – nowe trendy i wykorzystanie nowoczesnych technologii w gastronomii i hotelu
- Kelner – podnoszenie jakości w obsłudze klientów w obiekcie gastronomicznym poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii i rozwój umiejętności zawodowych
- Kucharz - zastosowanie nowoczesnych technologii i nowe trendy w sztuce kulinarnej na przykładzie przygotowania stołów bankietowych