Światowy Kongres Marketingu IMP 2016
Kolejne 32. coroczne spotkanie Światowego Kongresu Marketingu-Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) odbędzie się w Poznaniu. W Kongresie, który odbędzie się w dniach 30.08–03.09.2016 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, uczestniczyć będzie około 250 gości z ponad 20 krajów.
Tematem przewodnim Światowego Kongresu Marketingu - IMP 2016 będzie dynamiczna transformacja rynków, sieci i relacji, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w powstawaniu nowych modeli biznesowych, tworzeniu innowacji, zmianach dotychczasowych strategii przedsiębiorstw i wielu innych aspektach funkcjonowania biznesu.
Na czele komitetu organizacyjnego stanęli: prof. dr hab. Krzysztof Fonfara, prof. zw. UEP z Katedry Marketingu Międzynarodowego, dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. nadzw. UEP z Katedry Strategii Marketingowych oraz dr Milena Ratajczak-Mrozek z Katedry Marketingu Międzynarodowego.
Wydarzenie jest efektem wieloletnich starań Katedry Marketingu Międzynarodowego oraz Katedry Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. To duże wyróżnienie dla naszego kraju – Polska jest bowiem drugim krajem Europy Środkowo-Wschodniej (po Węgrzech), w którym odbędzie się konferencja.
Wydarzenie obejmuje również Business Day oraz Doctoral Colloquium. Business Day oferuje możliwość spotkania przedstawicieli wiodących polskich przedsiębiorstw, którzy na przykładach własnych firm przedstawią skuteczne sposoby zarządzania w sieciach biznesowych. Doctoral Colloquium jest natomiast szansą dla młodych naukowców na uzyskanie cennych rad i wskazówek, dotyczących przygotowania rozprawy doktorskiej, które będą udzielane przez autorytety świata nauki podczas warsztatów oraz interaktywnych sesji szkoleniowych.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.imp2016.com