en
en
Kontakt

Promocja Polski podczas Vakantiebeurs w Utrechcie

270x136_Utrecht1.jpg

Do 18 stycznia potrwa jedna z najważniejszych - po ITB w Berlinie oraz londyńskim WTM - imprez targowych w Europie - Vakantiebeurs w Utrechcie. Przeszło 1200 wystawców będzie starało się zainteresować holenderskiego turystę swoimi produktami. Organizatorzy spodziewają się rekordowej liczby odwiedzających, w zeszłym roku targi odwiedziło przeszło 120 tyś osób. Swoje walory turystyczne promuje również Polska.

utrecht5

Vakantiebeurs to dla nas niezwykle ważna impreza" – podkreśla Dominika Szulc dyrektor amsterdamskiego i brukselskiego ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej. - Nie mogło nas tutaj zabraknąć. Stoisko „Polska" zlokalizowane jest w hali 10 (A054) i jest organizowane przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z jej amsterdamskim ośrodkiem. - W ramach Polskiego Stoiska Narodowego wezmą udział: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, Małopolska Organizacja Turystyczna, Śląska Organizacja Turystyczna, Świętokrzyska Organizacja Turystyczna (projekt Green Velo), a także holenderscy tour-operatorzy Polen Reizen, Simonse Tours oraz Creativ-EventZ – mówi Marzena Sarzyniak, koordynator polskiego stoiska z ramienia Polskiej Organizacji Turystycznej.

utrecgy 44

Na zdjęciu od lewej: Marzena Sarzyniak  koordynator polskiego stoiska z ramienia Polskiej Organizacji Turystycznej, Dominika Szulc dyrektor amsterdamskiego i brukselskiego ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej, Andrzej Pawluszek wicedyrektor ośrodka POT w Amsterdamie.

utrechy w

Promocja Polski podczas targów to nie tylko stoisko narodowe, towarzyszy jej kampania outdoor w Utrechcie (bilboardy promujące Polskę z kampanii bajkowej Krakowa i Warszawy), publikacje prasowe (m.in. magazyn Trave Pro), newslettery branżowe i konsumenckie. Również POT organizuje spotkanie dla branży turystycznej oraz dziennikarzy i travel blogerów. Specjały tradycyjnej polskiej kuchni będzie serwować restauracja Klein Zakopane a imprezę uświetni koncert wiolonczelistek Anny Katyńskiej. Udział w imprezie potwierdzili dziennikarze najważniejszych, hoenderskich mediów zarówno konsumenckich (najważniejszy dziennik De Telegraaf) jak i branżowych (m.in. TravMagazine) a także branży turystycznej (m.in. Thomas Cook, Pharos Reizen).

utrecgt 33

Utrecht2

- Holendrzy coraz chętniej odwiedzają Polskę – mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor ośrodka POT w Amsterdamie. - Potwierdzają to nie tylko znakomite statystyki przjazdów do Polski, ale również nowe połączenia lotnicze z Holandii do Polski – argumentuje Pawluszek. I rzeczywiście w zeszłym roku Wizzair uruchomił połączenie z Eindhoven do Poznania, Maastricht do Katowic oraz z Groningen do Gdańska natomiast holenderski KLM oficjalnie zapowiedział otwarcie połączenia Amsterdam-Kraków już w maja br.

Według badań Instytutu Turystyki w Warszawie, przyjazdy turystyczne do Polski holenderskich turystyów należą do najwyższych z krajów Europy Zachodniej. Więcej turystów przyjeżdza do naszego kraju jedynie z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Z 400 tyś. odwiedzających rocznie Holandia sytuuje sie na trzecim miejscu. Szczególnie spektakuarny wzrost przyjazdów zanotował Kraków, który wg badań Małopolskiej Organizacji Turystycznej odwiedziło w ub.roku 77 tyś. Holendrów (dwa razy więcej niż w 2013 r.).

Do góry