Program Strategiczny Promocji Miasta Krakowa na lata 2016-2022
W trakcie posiedzenia w środę 7 grudnia 2016 roku Rada Miasta Krakowa przyjęła uchwałę o przyjęciu Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa. Program Strategiczny Promocji Miasta Krakowa opiera się na nowoczesnej koncepcji Emocjonalnej Propozycji Sprzedaży. Na podstawie badań, konsultacji społecznych i analizy wizerunku miasta oraz 11 miast konkurencyjnych z Polski i ze świata wytyczono strategiczne cele komunikacji na lata 2016-2022.
Efektem wdrożenia Programu będzie lepsza koordynacja działań marketingowych oraz większa spójność przekazów na temat Krakowa. Program pozwoli także zoptymalizować działania komunikacyjne oraz zintensyfikować działania w wybranych obszarach działań miasta, m.in. w zakresie promocji gospodarczej oraz komunikacji z mieszkańcami.
Do pobrania: Prezentacja dotycząca Programu Strategii Promocji
Źródło: www.krakow.pl