Porozumienie dla wspólnej promocji Polski
Polska Organizacja Turystyczna podpisała porozumienie z Fundacją Polish Prestige Hotels & Resorts. W ramach współpracy realizowane będą działania z zakresu promocji polskich produktów turystycznych w kraju i za granicą. Jednym z zadań będzie tworzenie warunków dla jak najlepszego poznania potencjału polskiej turystyki przez dziennikarzy oraz touroperatorów.
Jednym z narzędzi wykorzystywanych w promocji są wizyty studyjne. Polska Organizacja Turystyczna zaprasza rocznie kilkudziesięciu dziennikarzy z rynków wpisujących się w startegię marketingową. Efektem tych wizyt są bogate relacje z pobytu w Polsce, które dzięki osobistemu zaangażowaniu autorów stają się najlepszą rekomendacją i zaproszeniem do Polski.
W ramach Porozumienia strony będa także podejmować działania mające służyć wymianie doświadczeń z zakresu wykorzystania unijnych programów operacyjnych dedykowanych dla branży turystycznej oraz wiedzy o rynkach, trendach i sposobach komunikacji.