en
en
Kontakt

Pomysł na promocję regionu, czyli świat teatru poznaje lubuskie


AT lubuskie w teatrze 3Do przykładów sztuki marketingu turystycznego dołączamy udaną promocję regionu lubuskiego w kontekście twórczości Juliana Tuwima. Gości spektaklu „Bal w Operze”, witała wystawa lubuskich atrakcji turystycznych. - To wyjątkowe wydarzenie, dzięki któremu mogliśmy zaprezentować bogactwo naszego regionu – mówi marszałek Elżbieta Anna Polak.

W Teatrze Polskim wizytówką prezentacji regionu lubuskiego były Parki Lubuskie oraz „Lubuski Szlak Wina i Miodu”, który utworzono z inicjatywy lubuskich pszczelarzy i winiarzy. Ideą szlaku jest promocja regionu lubuskiego i jego produktów, takich jak wino, miód pszczeli oraz miód pitny wpisanych na Listę Produktów Tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także pokazanie potencjału województwa i jego zasobów związanych z wytwarzaniem tych produktów. Na 33 przystanki szlaku składa się aktualnie 25 winnic i 8 pasiek. Na trasie szlaku znajdują się między innymi muzea, w tym Muzeum Etnograficzne w Ochli z najstarszą wieżą winiarską regionu oraz bogatym sprzętem winiarskim oraz Muzeum Wina w Zielonej Górze, skanseny, liczne winnice, gospodarstwa agroturystyczne i pszczelarskie oraz hotele.

Cały artykuł w Aktualnościach Turystycznych

Do góry