en
en
Kontakt

Pomorskie w Google Adwords

nastrone adwordslogoŻyjemy w dobie wszechobecnego Internetu, e-makreting staje się coraz popularniejszy, a według prognoz już w 2018 roku wydatki na reklamy w sieci mają wyprzedzić te na reklamę telewizyjną. Pomorskie więc postawiło na kampanię reklamową Google Adwords w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie. Celem kampanii jest oczywiście promocja regionu pomorskiego oraz jego atrakcji w sezonie jesienno-zimowym.

Reklamy prowadzą do różnych kategorii na stronach pomorskie.travel oraz pomroskie-prestige.eu. Część reklam dotyczyła atrakcji turystycznych w pomorskim, ogólnie dla całego województwa. Obecnie Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
wciąż optymalizuje kampanię, a współczynnik klikalności CTR (ang. Click Through Ratio) w reklamy przekracza 5%, co jest dobrym wynikiem biorąc pod uwagę średnią dla tego wskaźnika w branży turystycznej, która wynosi 2,18% (dane z www.wordstream.com). Ten pięcioprocentowy CTR przekłada się na kilka tysięcy dodatkowych odwiedzin na stronach pomroskie.travel i pomorskie-prestige.eu.

Więcej o kampanii na stronie: Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Do góry