Polskie reklamy w tokijskim metrze
Przez miesiąc pasażerowie tokijskiego metra będą mieli możliwość oglądać w czasie jazdy reklamy zapraszające do przyjazdu do Polski. Od 3 czerwca do 2 lipca w wagonach linii Chiyoda będą widoczne plakaty reklamowe promujące dziedzictwo kulturowe Polski. Reklamy przedstawiają cztery polskie miasta: Gdańsk, Poznań, Warszawę i Wrocław. Pod hasłem "Polska - opowieść o czterech miastach" znajduje się napis "Zabytki opowiadające o historii i dumie Polaków".
- Wybrane miasta są najaktywniejszymi partnerami ZOPOT w Tokio na rynku japońskim i w tym roku spodziewamy się ich obecności na polskim stoisku podczas największej imprezy targowej w Japonii - JATA Tourism EXPO Japan - mówi Mariusz Łata, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Japonii. - W okresie ekspozycji reklamy będą też prowadzone w mediach społecznościowych konkursy z nagrodami, nawiązujące do reklamowanych miast. - Angażując w ten sposób odbiorców, liczymy, że osiągniemy większą skuteczność tej reklamy - dodaje Mariusz Łata. "Opowieść o czterech miastach" będzie miała swoją kulminację we wrześniu podczas JATA Tourism EXPO Japan 2016.
Linia Chiyoda liczy 20 stacji. Jej trasa przebiega przez samo centrum Tokio i łączy ważne punkty metropolii. Według dostępnych danych statystycznych z 2014 r. dziennie korzysta z niej 1,18 mln osób.