en
en
Kontakt

Polska wśród 579 wystawców na targach w Dublinie

W styczniu, jak co roku POIT Londyn promował turystykę przyjazdową do Polski na targach Holiday World Show w Dublinie. Głównymi tematami promocji były: turystyka miejska, aktywna, SPA & Wellness.Dodatkową kotwicą medialną do promocji były Mistrzostwa Świata Mężczyzn w Piłce Siatkowej, które odbędą się we wrześniu tego roku w sześciu miastach Polski: Gdańsku, Bydgoszczy, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi oraz Krakowie. POIT Londyn wspierany był przez 2 regiony: Małopolskę z przedstawicielami z Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Biura Promocji Miasta Kraków, Grupy Trip, Cracovi Travel oraz Pomorze Zachodnie z przedstawicielami z Urzędu Marszałkowskiego Województwa  Zachodniopomorskiego oraz dwa kluby golfowe Modry Las oraz Binowo.

Bazując na oficjalnych informacjach, tegoroczne targi odwiedziło ponad 48 tys. konsumentów, 991 osób z branży. Polskie stoisko było jednym spośród 579 wystawców.

nnn

Na zaproszenie Pana Dyrektora Bogdana Becli oraz Pana Ambasadora Marcina Nawrota, odbyło się w Ambasadzie spotkanie promocyjne z przedstawiecielami czołowych mediów oraz tour operatorów w Irlandii. Czterdziestoosobowej grupie gości przedstawiono założenia promocji Polski w Irlandii w 2014 roku. Zaproszeni goście docenili również walory kuchni Polskiej. Obecna na spotkaniu, Pani Barbara Tutak Wicedyrektor Departamentu Planowania Marketingowego zaprezentowała założenia kampanii "Polska.Come and find your story" outdoorowej odbywającej się w Dublinie.

Do góry