Polska w zagranicznej prasie
Minęły cztery miesiące od rozpoczęcia kampanii „Promujmy Polskę Razem”, w trakcie których w prasie na trzech rynkach priorytetowych( Francja, Niemy, Wielka Brytania) pojawiły się już trzy z pięciu planowanych reklam. W każdym z miast przedstawione zostały inne rodzaje wydarzeń, od dużych kongresów po imprezy typu incentive.
Jako pierwsza ukazała się reklama warszawska, przedstawiająca miasto jako dynamiczne, pobudzające wyobraźnię, położone w centrum Europy, umożliwiające organizację spotkań dzięki szerokiej bazie obiektów konferencyjnych oraz hotelarskich.
Na wydarzenie incentive wybrany został Gdańsk, gdzie nasza bohaterka – Kate wraz ze swoją drużyną doskonale bawią się oraz uczą współpracy na połowie ryb w polskim Bałtyku.
Kolejna reklama przedstawia team – building, a na ten rodzaj wydarzenia wybrana została zabytkowa kopalnia węgla. Kate wraz z zespołem świetnie bawią się odkrywając kolejne zakamarki kopalni oraz poznając pracę dawnych górników.
Do tej pory reklamy te ukazały się w magazynach branżowych takich jak: MIT (Meetings and Incentive Travel), Conference News, Events, a wkrótce także w CIM oraz Meet In.
W ramach kampanii pojawią się także reklamy przedstawiające duży kongres w Poznaniu, uroczysty bankiet we Wrocławiu oraz wręczenie prestiżowej nagrody w Krakowie. Ich emisja rozplanowana jest do kwietnia 2012 roku.
Z reklamami w prasie łączy się także wydanie suplementu – kompendium wiedzy dla planistów obejmującego cztery główne tematy: organizację kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych, motywacyjnych oraz część zawierająca wszelkie niezbędne informacje dotyczące przemysłu spotkań w Polsce.