Polska w CNN!
Do 7 lutego br. na antenie jednej z największych stacji telewizyjnych - CNN - emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich. CNN Inc. spośród najważniejszych międzynarodowych kanałów informacyjnych poprzez proponowane zintegrowane działania zapewnia największe dotarcie do 23% odbiorców w Azji. Należy także podkreślić, że w odniesieniu do 3 rynków na których POT podjął działania tj. w Chinach, Japonii i Indiach zasięg oferty CNN Inc. wynosi 14,9%. Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie www.cnn.com, której wyświetlanie gwarantowane jest na poziomie 100.000 wyświetleń skierowanych na Hong Kong, Chiny, Indie i Japonię.
Dedykowany dla rynku azjatyckiego 30-sekundowy spot reklamowy, którego emisja zaplanowana została w najlepszym czasie (prime time – porannym i wieczornym) w liczbie 140 ma zachęcać do odwiedzenia Polski. Dzięki temu, że CNN to stacja telewizyjna najchętniej oglądana w hotelach przez podróżujących w celach głównie biznesowych, komunikat dociera bezprośrednio do tej grupy odbiorców.
Emisja spotu kończy liczne działania w zakresie promocji Polski w CNN zapoczątkowane w grudniu 2013 roku programem poświęconym kwestiom społeczno-ekonomiczno-kulturowym pn. „On the road – Poland", który kreował wśród odbiorców z Azji wizerunek Polski jako kraju otwartego, dynamicznie rozwijającego się oraz oferującego wyjątkowe i różnorodne atrakcje turystyczne.
Zobacz spot: https://www.youtube.com/watch?v=w1egt_zI73g&list=PLHcy3JJH3zLkPbK29RNOORStnD4M_yfQS