Polska Organizacja Turystyczna już od 10 lat wspiera Tour de Pologne
Polska Organizacja Turystyczna od 10 lat wspiera i wykorzystuje wyścig Tour de Pologne w celu umocnienia wizerunku polskiej marki turystycznej. Po okrągłej, ubiegłorocznej 70-tej edycji na terenie Włoch i Polski, w tym roku wyścig w 90% przebiega przez Polskę. Warto więc pamiętać iż imprezy sportowe, zarówno te lokalne jak i o zasięgu międzynarodowym są magnesem, który przyciąga kibiców oraz turystów. Odgrywają one coraz większe znaczenie w tzw. marketingu miejsca, a wszystkie duże wydarzenia, które są pretekstem do przyjazdu do Polski mają potencjał promocyjny, który Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje.
71 edycja, to również symbolika, ponieważ w tym roku obchodzimy 25. rocznicę wolnych wyborów, kolarze za miejsce startu mieli historyczną Bramę nr 2 Stoczni Gdańskiej. W takim miejscu tylko jedna osoba mogła rozpocząć zawody - Patron Honorowy startu i otwarcia wyścigu były prezydent i laureat Nagrody Nobla Lech Wałęsa.
Za nami już dwa etapy i dużo emocji, kolarze pokonali 452 km, a przed nimi jeszcze trasa prowadząca przez piękne i kolorowe polskie regiony by wreszcie dotrzeć do mety. Trzymamy kciuki za naszych kolarzy i zapraszamy do kibicowania na trasie a przy okazji zwiedzenia atrakcji i zabytków turystycznych z którymi można zapoznać się na stronie polska.travel.