en
en
Kontakt

Polska Organizacja Turystyczna i Lang Team - wspólna promocja Polski

270x136_lang555.jpg

Polska Organizacja Turystyczna i Lang Team podpisały w piątek, 24 lipca w Warszawie, umowę o współpracy dotyczącej promocji Polski w czasie 72 Tour de Pologne. Tour de Pologne to nie tylko największa cyklicznie organizowana impreza sportowa w Polsce, ale również doskonała okazja do promocji naszego kraju. Niezawodnym partnerem w tych działaniach jest Polska Organizacja Turystyczna, która od lat współpracuje z narodowym wyścigiem. Nie inaczej będzie w tym roku.

- Zbliżający się wyścig dostarczy nam wielu niezwykłych sportowych emocji. Na starcie pojawią się, bowiem największe gwiazdy z mistrzem świata Michałem Kwiatkowskim na czele. Ale wyścig jest również doskonałą okazją do promocji naszego kraju. Staramy się tak poprowadzić trasę, aby pokazać jak najciekawsze miejsca – mówi dyrektor generalny Tour de Pologne Czesław Lang.

Po ubiegłorocznym Tour de Pologne, który wiódł od Bałtyku do Tatr i włączał się w obchody 25-lecia wolnej Polski, tym razem hasłem przewodnim narodowego wyścigu jest „Łączymy stolice". Trasa biegnie z Warszawy do Krakowa. Wyścig rozpocznie się 2 sierpnia na błoniach Stadionu Narodowego, a zakończy 8 sierpnia na Rynku Głównym w Krakowie. Dwa miejsca – symbole łączące wielką tradycję i wspaniałą historię naszego kraju z nowoczesnością i osiągnięciami współczesnej Polski. Na starcie pojawią się wszystkie najlepsze grupy zawodowe świata, a także czołowi kolarze. Potwierdzony jest udział mistrza świata Michała Kwiatkowskiego, drugiego kolarza Giro d'Italia Fabio Aru, czy świetnego sprintera Marcela Kittela.

W tym roku Tour de Pologne i Polska Organizacja Turystyczna zapraszają wszystkich do wyjątkowego udekorowania Polski na czas wyścigu. Idea jest prosta – chcemy, aby kolarskim zmaganiom towarzyszyło również wspaniałe święto kibiców, którzy nie tylko dopingują zawodników, ale chcą również pokazać pozytywną stronę naszego kraju. W konkursie mogą brać udział miasta etapowe, startowe, miasta premii, a także wszystkie miejscowości na trasie wyścigu. Odrębną kategorię stanowią witryny sklepowe, których wystrój również będzie oceniany. Dodatkowo każdy indywidualny kibic może zachwycić nas swoim oryginalnym strojem. Wszystkie szczegóły konkursu znajdują się w regulaminie na stronie Tour de Pologne w dziale Media.

Źródło: www.pot.gov.pl

Do góry