en
en
Kontakt

Polska na World Travel Market 2014

270x136_IMG_6784_2.jpg

3 -6 listopada 2014 r. w Londynie odbyły się kolejne, już 35. targi World Travel Market. Tegoroczna prezentacja polskiego produktu turystycznego została przygotowana przez POT oraz trzynastu wystawców reprezentujących branżę i regiony. Tematem wiodącym prezentacji był turystyka aktywna, SPA & wellness oraz wyjazdy weekendowe. Po raz pierwszy mocny akcent został położony na produkt o dużym potencjale rynkowym, jakim jest golf.

IMG 6812 2

Od roku Ośrodek POT w Londynie z powodzeniem wykorzystuje polskie pola golfowe do promocji turystyki aktywnej na rynku brytyjskim i irlandzkim. Atrakcją naszego stoiska na WTM był symulator golfowy, który posłużył do organizowania konkursów na najlepszego golfistę targów. Do wygrania były kije oraz zestawy piłek golfowych z logiem Polskiej Organizacji Turystycznej. Symulator okazał się skutecznym magnesem przyciągającym rzesze odwiedzających targi WTM.

IMG 6716 2


Tegoroczna polska ekspozycja targowa były po raz pierwszy poprzedzone dwumiesięczną kampanią reklamową zrealizowaną przez POIT w Londynie. Kampania dotyczyła promocji firm i regionów obecnych na naszym stoisku i była obliczona na jak najszersze dotarcie do brytyjskiej branży turystycznej i mediów z informacją o produktach turystycznych wystawców. Działania objęły mailing do tour operatorów, agentów i dziennikarzy turystycznych, informację w mediach społecznościowych Ośrodka i współpracujących z nami firm, specjalną zakładkę w naszej wersji rynkowej portalu poland.travel oraz reklamę drukowaną w pismach branżowych. W trakcie kampanii zostało wysłanych łącznie ponad 168 tys. newsletterów i 4000 ulotek drukowanych.

IMG 6738 2
Możemy stwierdzić, że powyższe działania odniosły skutek. Większość wystawców potwierdziła, że zainteresowanie ofertami na polskim stoisku narodowym i liczba spotkań biznesowych były znacznie większe niż rok temu. W trakcie targów z polskimi uczestnikami targów spotkał się zastępca Ambasadora RP w Londynie p. Dariusz Łaska, oraz przedstawiciele Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji. Goście rozmawiali z wystawcami o efektach promocji Polski w Wlk. Brytanii oraz możliwościach współpracy przy tworzenia ofert handlowych dla tutejszego rynku.

 

Do góry