"Polska. Come and find your story" w Chinach
W czerwcu na 100 przystankach zlokalizowanych w Pekinie oraz na autobusach prezentowane były wybrane produkty turystyczne Polski. To kolejny etap kampanii prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną w Chinach. Projekt "Lubię Polskę!", który obejmuje oprócz Chin także Indie i Japonie rozpoczął się w 2013 roku. Do tej pory został zrealizowany cykl szkoleń, liczne podróże studyjne a także działania w prasie i telewizji.
Obecnie reklamie zewnętrznej towarzyszyło także stoisko Polskiej Organizacji Turystycznej zorganizowane na międzynarodowych targach turystycznych BITE w Pekinie. Oprócz działań skierowanych do chińskich konsumentów odbyły się też prezentacje i warsztaty bilateralne dla przedstawicieli chińskich mediów i tour operatorów. Polskiej Organizacji Turystycznej towarzyszyli przedstawiciele przedsiębiorców turystycznych z regionów Małopolski I Mazowsza.
Kampania outdoorowa wraz z towarzyszącym jej udziałem POT w targach i road show (spotkania w Pekinie poprzedziły prezentacje i rozmowy branży w Kantonie i w Szanghaju) była już jednym z ostatnich wydarzeń zrealizowanej przez POT kampanii promocyjnej na rynku Chińskiej Republiki Ludowej.