en
en
Kontakt

POLSKA – Come and find your story

 

NLNajwiększa kampania promocyjna Polskiej Organizacji Turystycznej, realizowana od przeszło roku, będzie kontynuowana podczas najbliższej edycji międzynarodowych targów turystycznych WTM 2012 w Londynie.

Wielkoformatowe reklamy outdorowe pojawią się na: Piccadilly Circus – jednym z najbardziej znanych miejsc Londynu, na drodze dojazdowej z lotniska Heathrow do Londynu oraz na lotnisku Luton.

Spot “Polska – Feel Invited” wyświetlany będzie na stacjach metra: Charing Cross, Kings Cross i London Bridge.

Utrzymujemy główna ideę kampanii - nadal pokazujemy Polskę oczami odwiedzającego ją turysty, rekomendującego pobyt w naszym kraju.

Przeprowadzone dotychczas na zlecenie POT badania konsumenta podczas trwania poprzedniego etapu kampanii wskazały, żeNL2 rekomendacja jest ideą silną, pozwalającą  na identyfikację odbiorcy reklamy z jej bohaterem.

NL3Polska w „bajkowych” obrazach na outdoorze w Londynie i na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej na targach to kraj urokliwy i barwny, poruszający wyobraźnię i przenoszący odbiorcę w świat fantazji.

Mówimy: Przyjedź do Polski i znajdź swoją własną historię.

Więcej o nowej konwencji promocji Polski przez Polską Organizację Turystyczną dowiedzą się Państwo podczas konferencji prasowej 20 listopada 2012 r.

Do góry