" Polen Überrascht" - akcja promocyjna na rynku niemieckim
28 lutego na Dworcu Hauptbahnhof w Berlinie, przez który dziennie przechodzi ponad 300 tysięcy ludzi, został zamieszczony dwustronny plakat wielkości 10mx10m z hasłem promocyjnym „Polen überrascht”.
Akcja promocyjna, której motywem przewodnim jest hasło „Polen überrascht“, jest skierowana przede wszystkim do młodych osób, otwartych na nowe miejsca, wyzwania, ciekawych naszego kraju i atrakcji turystycznych, których istnienia w Polsce się nie spodziewają lub z którymi kojarzą inne destynacje turystyczne.
Plakat na berlińskim dworcu głównym jest pierwszym elementem akcji, która będzie prowadzona przez POT na rynku niemieckim w 2008 roku. Kolejne elementy graficzne akcji będą pojawiać się w magazynach kolorowych, prasie codziennej oraz podczas targów turystycznych i imprez promocyjnych.
Uzupełnieniem akcji „Polen überrascht“ będą podróże studyjne dziennikarzy niemieckich, organizowane do obiektów wellness i spa,
do dużych miast (oferta kulturalna, kulinarna i klubowa) oraz do miejsc atrakcyjnych dla wypoczynku aktywnego i uprawiania sportów ekstremalnych.