en
en
Kontakt

Pierwsze szkolenie za nami - projekt "Wiedza, produkt i współpraca"

270x136_Tczew1.jpg

Za nami pierwsze z cyklu 16 szkoleń realizowanych Przez Polską Organizację wraz Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi i Lokalnymi Organizacjami Turystycznymi w ramach projektu „Wiedza, produkt i współpraca".  23 kwietnia br. Kociewie ugościło przybyłych gości znakomitymi warunkami do pracy. W murach www.fabrykasztuk.tczew.pl przy doskonałej frekwencji zebrani przedstawiciele lokalnej branży wysłuchali wykładów ekspertów w precyzyjnie dobranych prezentacjach.

„Preferencje cudzoziemca czyli jak przyciągnąć Niemca – analiza i prognoza podróży turystycznych mieszkańców Niemiec" – to Jan Wawrzyniak, dyrektor ZOPOT Berlin. Dużo praktycznych informacji na temat upodobań, preferencji i wyborów klienta z Niemiec, szczególnie w kontekście pozyskiwania turystów z poza „grupy sentymentalnej", okraszone anegdotami przyciągnęło uwagę i sprowokowało do aktywności słuchaczy.

tczew janek

fot. Jan Wawrzyniak, Dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Berlinie

Następnym prelegentem był Adrian Pietraszkiewicz szef kreacji, członek zarządu agencji Fenomen z wykładem: „Jak sprzedać 200000 biletów lotniczych przez Facebooka, czyli wróżenie z Exela". Niezwykle interesujące informacje, obalające mit skutecznej, darmowej reklamy na FB. Na pozór trudny wykład dał za to nowy obraz mediów społecznościowych, jako narzędzia do analiz, celnego targetowania i planowania skutecznych kampanii komunikacyjnych. I ostatni wykład w Pani Anny Proszowskiej – Sali pt: „Promocja turystyczna musi zachwycać i SPRZEDAWAĆ". Prezentacja uświadamiła zebranym wagę obserwacji trendów, utożsamianiu się z produktem turystycznym, bycie jego częścią. Mówiła o wyrazistości w przekazywaniu informacji, skupianiu się na sprzedaży zmysłowości i doświadczenia.

tczew proszowska

fot. Anna Proszowska– Sala, Prezes Zarządu City Bell Consulting

Następnym zaplanowanym punktem szkolenia była debata, po której wszyscy wiele się spodziewali i nie zawiedli się. Uczestnikami debaty moderowanej przez Huberta Gonerę dyrektora zarządzającego agencją Landbrand byli przedstawiciele branży turystycznej i władz samorządowych skupionych w ROT LOT i LGD w osobach: Marta Chełkowska (dyrektor Departamentu Turystyki i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego), Anna Zbierska (szefowa Biura Promocji Miasta Gdańska), Łukasz Wysocki (prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej), Mateusz Ankiersztejn (właściciel Hotel Bazuny w Kościerzynie), Włodzimierz Wolski (szef Centrum Informacji Turystycznej w Ustce), Marek Modrzejewski (kierownik biura Lokalnej Grupy Działania Wstęga Kociewia) oraz Piotr Kończewski (dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej KOCIEWIE).

Tczew marta

fot. Marta Chełkowska Dyrektor Departamentu Turystyki i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego

Debata pokazała kilka modeli działania, w tym bardzo oryginalnych i odbiegających formą od ogólnie przyjętej definicji kooperacji w zarządzaniu turystyką. Jedno słowo jednak przewijało się przez wszystkie wypowiedzi: WSPÓŁPRACA.

Do góry