en
en
Kontakt

Piękny Wschód - podsumowanie kampanii

28 września odbyła się konferencja " Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki Polski Wschodniej" podsumowująca pierwszy rok kampanii "Piękny Wschód" realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.

POT od lipca 2010 roku prowadzi ogólnopolską kampanię „Piękny wschód", której celem jest promocja pięciu wschodnich województw Polski oraz zwiększenie zainteresowania ofertą turystyczną promowanych regionów. Programem są objęte województwa: warmińsko-mazurskie, podlaskie, podkarpackie, lubelskie i świętokrzyskie. W ramach kampanii POT m.in. prezentuje bogactwo atrakcji turystycznych każdego z województw oraz przeprowadza badania rozpoznawalności promowanych regionów.

„Promocja walorów turystycznych regionów położonych we wschodniej części Polski ma przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Celem projektu jest większe zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów, a w efekcie wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizacja tego region. Głównymi odbiorcami kampanii „Piękny wschód" są turyści, którzy zostali podzieleni na 3 grupy: poszukujący nowych form wypoczynku, zwolennicy turystyki aktywnej oraz turyści przyjeżdżający z całymi rodzinami. „Kampania „Piękny Wschód" ma pokazać miejsca dotychczas niedoceniane i mało znane wśród młodych turystów. Ci zaś spędziwszy miło wakacje zarekomednują innym te miejsca do spędzania czasu w dotąd nieuczęszczanych miejsca" – mówi Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes POT.

Konferencja podzielona była na dwa bloki tematyczne: "Promocja turystyki - wiarygodność, skuteczność, strategia" oraz "Tworzenie skutecznych startegii promocji w regionach i ich realizacja".

 

Do pobrania:

Więcej informacji: www.pieknywschod.pl

Do góry