Nowe logo Gdańsk Convention Bureau
Z przyjemnością informujemy, że Gdańsk Convention Bureau zmienia swój wizerunek. Chcemy być postrzegani jako profesjonaliści i dlatego idąc z duchem czasu zmieniliśmy nasze logo. Zgodnie z Porozumieniem o współpracy z Polską Organizacją Turystyczną – Convention Bureau of Poland, które zostało podpisane także przez Prezydentów Gdańska, Sopotu i Gdyni, jednym z głównych założeń działalności GCB jest ścisła współpraca z władzami Gdańska, Sopotu, Gdyni jak i całym regionem.
Dlatego też nasze logo jest stworzone na wzór puzzli, które symbolizują ścisłą współpracę pomiędzy naszymi miastami. Kolory kwadratów w nowym logo są dokładnie takie jak kolory w trzech herbach miast: żółty - Gdańsk, czerwony - Gdynia, niebieski - Sopot.
Główne działania Gdańsk Convention Bureau to:
• tworzenie, rozwój i promocja wizerunku Gdańska i Regionu jako miejsca odbywania się kongresów, konferencji, spotkań biznesowych i podróży motywacyjnych,
• koordynacja programu „Ambasadorów Kongresów Polskich” w regionie pomorskim
• ścisła współpraca z branżą turystyczną w celu jej konsolidacji,
• reprezentowanie wszystkich usługodawców obsługujących turystów biznesowych.
• aktywna działalność w strukturach ICCA i maksymalizacja korzyści płynących z bycia ich pełnoprawnym członkiem.
Wraz z nowym wizerunkiem podejmujemy się nowych wyzwań. Do końca 2007 roku planujemy m.in.:
- stworzyć nową stronę internetową www.convention.gdansk.pl,
- wydać kolejną edycję katalogu konferencyjnego w nowej wersji na CD
- udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej w Barcelonie (EIBTM 27-29.11.2007)
- udział w X Targach Obiektów i Usług Konferencyjno – Szkoleniowych w Warszawie (BTF 15-16.11.2007)
- udział w szkoleniu ICCA w Warszawie oraz w corocznej konferencji ICCA w Tajlandii
Gdańsk Convention Bureau stawia sobie za cel maksymalne wykorzystanie stojącej przed Trójmiastem szansy dotyczącej rozwoju turystyki biznesowej oraz budowę silnej pozycji oferty wobec konkurencji wśród innych miast i regionów.
Zapraszam do współpracy!
Anna Górska
Dyrektor
Gdańsk Convention Bureau
Dlatego też nasze logo jest stworzone na wzór puzzli, które symbolizują ścisłą współpracę pomiędzy naszymi miastami. Kolory kwadratów w nowym logo są dokładnie takie jak kolory w trzech herbach miast: żółty - Gdańsk, czerwony - Gdynia, niebieski - Sopot.
Główne działania Gdańsk Convention Bureau to:
• tworzenie, rozwój i promocja wizerunku Gdańska i Regionu jako miejsca odbywania się kongresów, konferencji, spotkań biznesowych i podróży motywacyjnych,
• koordynacja programu „Ambasadorów Kongresów Polskich” w regionie pomorskim
• ścisła współpraca z branżą turystyczną w celu jej konsolidacji,
• reprezentowanie wszystkich usługodawców obsługujących turystów biznesowych.
• aktywna działalność w strukturach ICCA i maksymalizacja korzyści płynących z bycia ich pełnoprawnym członkiem.
Wraz z nowym wizerunkiem podejmujemy się nowych wyzwań. Do końca 2007 roku planujemy m.in.:
- stworzyć nową stronę internetową www.convention.gdansk.pl,
- wydać kolejną edycję katalogu konferencyjnego w nowej wersji na CD
- udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej w Barcelonie (EIBTM 27-29.11.2007)
- udział w X Targach Obiektów i Usług Konferencyjno – Szkoleniowych w Warszawie (BTF 15-16.11.2007)
- udział w szkoleniu ICCA w Warszawie oraz w corocznej konferencji ICCA w Tajlandii
Gdańsk Convention Bureau stawia sobie za cel maksymalne wykorzystanie stojącej przed Trójmiastem szansy dotyczącej rozwoju turystyki biznesowej oraz budowę silnej pozycji oferty wobec konkurencji wśród innych miast i regionów.
Zapraszam do współpracy!
Anna Górska
Dyrektor
Gdańsk Convention Bureau