Nowe działania na rynkach azjatyckich
Od 16 września br., w ramach "Lubię Polskę!" - projektu na rynkach azjatyckich, trwa kampania w mediach społecznościowych tj.: na naszych kontach na japońskim i indyjskim facebooku oraz na koncie WEIBO. Promowane posty skierowane są w przeważającej mierze do konsumentów - tylko jeden z 3 emitowanych postów tygodniowo targetowany jest do branży turystycznej na rynku chińskim indyjskim i japońskim. Łączny zasięg kampanii to 130 mln odsłon. Ponadto w tym samym czasie realizowana będzie kampania display kierująca ruch na stronę www.poland.travel w odpowiednich wersjach językowych. Spodziewany wzrost przekierowań to 150 tys. Kampania potrwa do 16 listopada br.
Na rynku japońskim planowana jest także, od 1-30 listopada br., kolejna odsłona kampanii outdoor. Reklama będzie emitowana na nośnikach elektronicznych - na 512 ekranach w 220 autobusach linii Airport Limousine Bus kursującej z Tokio na lotnisko Narita. Planowanych jest minimum 27 emisji spotu dziennie. Kampania outdoor jest połączona z planowanym przez PLL LOT uruchomieniem bezpośredniego połączenia z Tokio do Warszawy w styczniu 2016.