Narzędzia systemu informacji turystycznej i środki promocji
Poprzedni | Spis treści | Następny |
Narzędzia systemu informacji turystycznej i środki promocji
Podstawowym narzędziem gromadzenia, przetwarzania i dystrybucji danych jest Ogólnopolski System Komputerowy INFOTUR.
Do walorów tego systemu należą:
- Łatwa dostępność
- Możliwość dystrybucji danych na różnych nośnikach elektronicznych
- Konsolidacja działań podejmowanych przez regiony w zakresie gromadzenia i wykorzystania danych
- Możliwość szerokiego wykorzystywania w innych działaniach promocyjnych, a w szczególności:
- dostarczania branży turystycznej jednolitych baz danych do wykorzystywania w całym kraju, dostępnych także za granicą (w odróżnieniu od lokalnych baz danych wykorzystujących różne platformy programowe, które są dostępne jedynie lokalnie);
- wprowadzania oraz udostępniania danych obejmujących cały kraj, gromadzonych i przetwarzanych poprzez sieć regionalnych administratorów INFOTURU;
- powiązania poprzez Internet z innymi bazami regionalnymi o zgodnej platformie programowej (merytorycznej i informatycznej);
- skoncentrowania wielu baz danych „it” (adresów, linków) łatwych w wyszukiwaniu dzięki wprowadzeniu ich jednolitej klasyfikacji;
- zaproponowania nowoczesnego i efektywnego narzędzia marketingowego turystyki;
- szybkiej i pełnej obsługi w centrach „it”, a tym samym sprzyjania: zwiększaniu sprzedaży oferty turystycznej, wydłużaniu sezonów i popularyzacji mniej znanych regionów i produktów turystycznych;
- dostarczania narzędzi pracy dla: touroperatorów, firm organizujących study tour, gestorów bazy i twórców produktów turystycznych, informacji turystycznej, akwizytorów i innych;
- możliwość zainstalowania programu przez użytkownika systemu na sprzęcie o niskim standardzie, co pozwala na dostępność niezależnie od posiadanej technologii przez użytkownika.
Poprzedni | Spis treści | Następny |