Możliwości dofinansowania polskiej turystyki medycznej
21 czerwca na terenach MTG w Poznaniu odbyła się pierwsza sesja na temat zagranicznej promocji podmiotów z polskiego sektora usług prozdrowotnych. Jest to pierwsze z pięciu spotkań organizowanych przez POT we współpracy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości oraz z Instytutem Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej.
Na spotkaniu, które miało charakter warsztatu, przedstawiciele z PARP-u omawiali szczegółowe zasady uzyskania dofinansowania na promocję usług prozdrowotnych możliwego w ramach działania 3.3.3. programu Go to Brand. Przedstawiciele Instytutu przedstawiali sytuację turystyki medycznej w Polsce oraz specyfikę krajów, w których mogą być prowadzone działania promocyjne (Norwegii, Rosji, Ukrainy, Stanów Zjednoczonych oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich).
Ze względu na położenie geograficzne oraz dane z rynku dotyczące turystów zagranicznych podmioty z regionu Wielkopolski oraz Pomorza Zachodniego powinny skupić swoją uwagę na rynku norweskim oraz wschodnim.
Już w najbliższy czwartek 23 czerwca we Wrocławiu odbędzie się druga sesja z tego cyklu.
Zapraszamy! Szczegóły na stronie pot.gov.pl http://pot.gov.pl/polecane/programy-promocji-branzy-uslug-prozdrowotnych