Międzynarodowe Targi Turystyczne WORLD TRAVEL MARKET
05-08.11.2012 w Londynie odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne WORLD TRAVEL MARKET. Motywami przewodnim polskiego wystąpienia były: city breaks - nowoczesne polskie miasta (kontynuacja promocji Polski jako gospodarza rozgrywek EURO 2012 w ramach kampanii "Wróć, nie widziałeś wszystkiego"), promocja MŚ Mężczyzn w Piłce Siatkowej (jako kolejna wielka impreza sportowa odbywająca się w Polsce w roku 2014), spa i wellness jako produkt priorytetowy roku 2013 (połączony z turystyką aktywną). Zgodnie z tymi motywami została przygotowania odpowiednia grafika stoiska i reklamy umieszczone na terenach targowych (reklama wielkoformatowa w holu głównym i reklama podłogowa w hali targowej), a także reklama w mieście (Picadilly Circus).
Polskie Stoisko narodowe liczyło 390 m2 powierzchni wystawienniczej, na którym ofertę swoją zaprezentowali: Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna, Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna, Województwo Zachodniopomorskie, Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna, Małopolska Organizacja Turystyczna, Polish Travel Quo Vadis, Polskie Linie Lotnicze LOT, CB International, Mazurkas Travel, Grupa Trip, Jan-Pol Incoming Tour Operator, ATH Intercrac, Kopalnia Soli "Wieliczka", Grupa Jordan, Avena Travel, oraz EMKA TRANS.
W roku bieżącym, na terenie stoiska narodowego, w drugim dniu targów - zorganizowany został POLISH HOSPITALITY DAY. Dzień ten rozpoczął się śniadaniem branżowym. Gospodarzami śniadania był Prezes POT Rafał Szmytke oraz Dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej Bogdan Becla. Uczestnikami śniadania była brytyjska branża turystyczna oraz media. Wśród uczestników rozlosowane zostały pobyty w Polsce ufundowane przez Grupę TRIP i POINT TRAVEL DMC Incoming Tour Operator oraz piłki do gry w siatkówkę ufundowane przez Polski Związek Piłki Siatkowej. Goście otrzymali także płytkę z opisem produktów priorytetowych oraz informacjami o wystawcach polskiego stoiska narodowego. Polish Hospitality Day zakończyła impreza promocyjna z muzyką na żywo – polskie trio jazzowe. Podczas obu imprez serwowane były specjały kuchni polskiej.
Największym zainteresowaniem wśród odwiedzających cieszyła się turystyka aktywna i kulturowa oraz tradycyjnie turystyka miejska. Wiele osób odwiedzających stoisko pytało również o miejsca agroturystyczne w Polsce. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także regiony: Wielkopolska, Małopolska, Podlasie, Podkarpacie oraz Dolny Śląsk oraz miasta - Kraków, Warszawa, Gdańsk, Wrocław.