Kraków kolebką geniuszy - wizytówka godna Krakowa
„Cradle of Genius” (ang. „Kolebka Geniuszu”), to kampania, która miała pokazać, gościom Światowych Dni Młodzieży, Kraków jako jako miejsce, w którym od wieków żyją i tworzą wyjątkowe osobistości, których dokonania są zauważalne na całym świecie. Oprócz nośników citylight wykorzystane zostały także naklejki z kodami QR do pobrania miejskiej aplikacji mobilnej „Kraków” a po mieście jeździł tramwaj typu Bombardier NTG6 oznakowany elementami kreacji „Cradle of Genius” oraz hasłem witającym – „Welcome to Kraków”.
W gronie osób, uznanych za wyjątkowe znalazły się postacie historyczne, takie jak Mikołaj Kopernik czy Wit Stwosz a także żyjące obecnie jak Andrzej Wajda czy Rafał Sonik. Oczywiście nie mogło zabraknąć Jana Pawła II, który wciąż jest niekwestionowanym autorytetem dla młodzieży z całego świata.
Zapraszamy do obejrzenia podsumowania kampanii: